Dragi evolutionisti

Am o veste pentru voi. Chestiile de genul celei din poza nu sunt adevarate. Studiile astea nu sunt adevarate. Totul este o halucinatie. Biblia este cea care are dreptate. Toate animalele de pe Pamant au fost lasate de Dumnezeu.

pasari (click pentru marire)

Pasarile au fost concepute de Domnul Dumnezeul nostru intr-o singura zi, nu in milioane de ani cum zic savantii nebuni. Iata:

Asa au aparut animalele. Dumnezeu a zis „Sa fie animale” si ele au aparut pur si simplu pe camp, prin copaci, ca prin magie. Este foarte simplu. E la mintea cocosului. Orice retard crede asta.

Orice crestin adevarat crede asta. Daca va vine greu sa credeti, ar trebui sa va faceti un control medical. Animalele au aparut din nimic, la comanda Domnului.

Prin credinţă înţelegem că s-au întemeiat veacurile prin cuvântul lui Dumnezeu, de s-au făcut din nimic cele ce se văd. (Evrei 11:3)

Din nimic! Puf!

Nu prin transformare incetul cu incetul in milioane de ani. Numai diavolul putea sa zica asa ceva si sa inventeze triliarde de studii stiintifice care sa zica asa ceva si sa nege Sfanta Biblie ca sa-L dea jos pe Dumnezeu de pe Tronul Lui. Diavolul!!! Darwin era Diavolul! Darwin era Antihristul in persoana! Satanaaaaaaa!!!!!

35 comentarii

  1. Inainte de a mai spune despre atei ca sunt satanisti INFORMEAZA-TE!

  2. Mare dreptate ai! Eu am descoperit mai de mult, intr-un dulap inchis, un soarece. Cu siguranta ca Dumnezeu l-a pus acolo!

  3. Esti serios, „or you be trolling” ?
    Nu imi voi pierde timpul explicandu-ti de ce gresesti, fiindca ar fi ca si cum m-as xerta cu un perete. Un perete rece, ud, cu mici crapaturi in intelect si igrasie.
    Apropo, tu ai zis ca ” Orice retard crede asta.” si ca „Orice crestin adevarat crede asta.”
    Mersi, multumita tie, nu a mai trebuit sa spun ca persoanele ce cred in creationism sunt inepte din punct de vedere intelectual, si incapatanati ca un catar, prin simpla formularea ecutiei : crestin advarat=creationist=orice retard xD.

  4. Ai atata dreptate, parinte. Doar ateii satanisti spun ca am aparut din nimic sau cand a traznit intr-o baltoaca. Pana la urma nici Darwin nu credea in prostiile astea si s-a intors la dreapta credinta. Dar noi stim Adevarul, prin voia Domnului.

  5. haha @pizzaboy & iulian.
    e bine ca sinteti totusi pe calea cea dreapta (TM)!

  6. saru’mana, parintele
    sa nu-mi zici acu ca am tocit degeaba in facultate chestii ca morfofiziologie si sistematica dimpreuna cu taxonomia si alte chestii diavolesti….cand era asa de simplu…:D

    • Un duhovnic te-ar putea ajuta sa scapi de necuratenia ce s-a abatut asupra ta.

  7. Nastafavrie vreau sa-mi cer scuze pentru ca la prima vedere am crezut ca esti doar un crestinopat care vine cu argumente puerile cu privire la existenta zeilor, am analizat mai bine blogul si am inteles cu adevarat ce mesaj tranzmiti. Inca odata imi cer scuze pentru comentariul lasat mai sus!

  8. Darwin este un om care a facut niste presupuneri, pe care tot el le-a pus apoi sub semnul intrebarii. Sper ca sunteti la curent cu declaratia lui Darvin despre ochiul uman, ca nu poate fi decat produsul unei inteligente uimitoare.

    Triliarde de studii stiintifice care au demonstrat evolutia? Nu am auzit sa existe un experiment care sa simuleze evolutia. Genele existente in fiecare fiinta nu s-au mutat niciodata singure pentru a crea o specie noua, ci doar creeaza variatii cu informatiile deja existente.

    Tabelele acelea cu celula din care am evoluat sunt facute pur si simplu la ureche, dupa impresiile fiecaruia. Ce te costa sa spui niste chestii care nu pot fi demonstrate pentru ca se invoca milioane de ani? Sunt si aici interese, ca in orice religie.

    Stimate Nastafavrie, trebuie sa trecem putin de superficialitate, acuze, aciditate.

    Religiosi, atei, caldicei, nepasatori, crestinozauri, musulmanozauri, budisti, emo, gay, presedinti, boschetari, …… vom sta in fata Lui Dumnezeu si avem adunata o comoara de pacate.

    In Vechiul Testament, pe care il folosesti sa arati cat de „rau” este Dumnezeu, eu am gasit scris:

    „Veniti totusi sa ne judecam, zice Domnul. De vor fi pacatele voastre cum e carmazul, se vor face albe ca zapada; de vor fi rosii ca purpura, se vor face ca lana. ”

    „Spune-le: „Pe viata Mea, zice Domnul Dumnezeu, ca nu doresc moartea pacatosului, ci sa se intoarca de la calea lui, si sa traiasca. Intoarceti-va, intoarceti-va de la calea voastra cea rea! Pentru ce vreti sa muriti voi, casa lui Israel?” ”

    Daniel B,
    crestin, ex ateu, fost dusman declarat al Bibliei, invins de dragostea Lui Isus.

    • Sper ca sunteti la curent cu declaratia lui Darvin despre ochiul uman, ca nu poate fi decat produsul unei inteligente uimitoare.

      mai vii cu multe legende urbane? 😀 ia:
      http://www.talkorigins.org/indexcc/CA/CA113_1.html

      Triliarde de studii stiintifice care au demonstrat evolutia? Nu am auzit sa existe un experiment care sa simuleze evolutia.

      nu ai auzit TU. bine, nu ca ai fi nici pe departe vreo referinta macar intre pasionatii de ce se mai intampla in stiinta. 🙂

      Genele existente in fiecare fiinta nu s-au mutat niciodata singure pentru a crea o specie noua, ci doar creeaza variatii cu informatiile deja existente.

      specia e doar o delimitare umana acolo unde ‘variatiile’ alea s-au indepartat in timp una de alta.

      Ce te costa sa spui niste chestii care nu pot fi demonstrate pentru ca se invoca milioane de ani?

      pai spune si tu chestii la misto si o sa vezi ca te costa ca vine unul care vrea sa verifice ce ai zis tu, si te duci la fund si devii clovn si nu te vrea nimeni, si poti sa-ti bagi picioarele in ani intregi de studii si munca.
      principial in stiinta e (printre altele) ca un experiment invocat sa poata fi repetat.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Scientific_method

      Tabelele acelea cu celula din care am evoluat sunt facute pur si simplu la ureche, dupa impresiile fiecaruia.

      zise marele expert genetician Daniel, la ureche, dupa impresiile lui.
      eu zic s-o lasi mai moale cand iti dai cu parerea despre chestii care te depasesc cu mult. asa si Fernando de la Caransebes isi poate da cu parerea despre bosoni si fermioni si spatiul configuratiilor cuantic; cum ca aia abereaza si stie el mai bine.

      ex ateu

      nu stiu ce fel de ateu ai fost tu.

      • „nu stiu ce fel de ateu ai fost tu.”

        pseduo sau crestin nonpracticant, asta e clar.

  9. Asa e, sunt o rusine pentru atei. 🙂
    Totusi nu puteam sa fiu ateu cu orice pret, cand vedeam cat de bun este Dumnezeu cu mine.

    Viata, sanatate, parinti buni, bani, vacante, prieteni, casa, masina, am trecut cu bine prin scoli, am intemeiat o familie…… Ba mai mult, cand am aflat si am inteles ca Dumnezeu ma iubeste atat de mult incat L-a dat pe Fiul Lui sa moara pentru pacatele mele, nu am mai asteptat si am primit acest cadou minunat.

    De ce sa fiu ca un porc nerecunoscator caruia ii pui in troaca si mananca in asteptarea taierii, cand Dumnezeu ma vrea sa Ii fiu un copil iubit? Vorbesc pentru mine, fara nici o aluzie la altcineva.

    Dumnezeu este Viu, este Bun, si oricine Il cauta are loc in dragostea Lui.

    Adi, as vrea sa iti spun mai multe. Eu ma rog pentru tine, si la momentul potrivit cand Dumnezeu se va indura, vei gasi bucurie in El.

    • Si cu copiii malnutriti din Africa mnezo e f bun. Ai impresia ca universul se invarte in jurul tau si daca tu vezi ca ai o viata reusita inseamna ca vreun stapan galactic ti-a intins tie covorul rosu in viata. Umil umil dar uite cum iese la iveala egocentrismul crestin. Stapanul ala galactic nu se vede si n-a trimis pe nimeni. Doar scrie intr-o carte pe care voi o credeti fara sa va treaca prin minte sa o puneti la indoiala.

    • ce sa-mi zici mai multe, ca pana acum nu ti-a ramas nici o virgula in picioare. unui om onest i-ar fi dat de gandit serios asta, ca ceva nu e tocmai ok cu ce are el in minte.

      iar cu rugaciunile, nu e nevoie, oricum dumnezeu e atotstiutor, deci nu poti sa-l convingi de nimic ca el stie exact ce se va intampla si astfel rugaciunile sunt inutile. 🙂

  10. și pisica mea era un singur exemplar până când brusc și inexplicabil m-am trezit (cam ca în poza de mai sus) cu nu mai puțin de 4 pisici. De atunci mă întreb care o fi explicația… că n-au trecut milioane de ani… seara aveam o singură pisică si dimineața când m-am trezit aveam 4. (ghinionul meu că am dormit noaptea așa că nu pot decât să-mi imaginez ce s-a întâmplat). De aia io consider că poza de mai sus e extrem de sugestivă și reprezintă realitatea.

  11. Lol, ma rog in fiecare zi ca Dumnezeu sa imi stearga orice urma de mandrie(sunt sigur ca am destula, vai mie), si sa fac ceea ce a facut Isus, adica sa iubesc si sa le slujesc oamenilor.

    In istorie a fost un om credincios numit Iov, care avea de toate, iar Satana a zis ca motivul credintei lui era ca avea bogatii, sanatate, prieteni, familie frumoasa, adica ca Dumnezeu l-a mituit pe Iov.

    9. Şi Satana a răspuns Domnului: „Oare degeaba se teme Iov de Dumnezeu?
    10. Nu l-ai ocrotit Tu pe el, casa lui şi tot ce este al lui? Ai binecuvântat lucrul mâinilor lui, şi turmele lui acoperă ţara.
    11. Dar ia întinde-Ţi mâna şi atinge-Te de tot ce are, şi sunt încredinţat că Te va blestema în faţă.”

    Dumnezeu i-a dat o lectie Satanei si noua, permitand sa se atinga de tot ce avea Iov, inafara de viata lui. Intr-o zi Iov a ramas fara avere, copii, sanatate, prieteni.

    20. Atunci Iov s-a sculat, şi-a sfâşiat mantaua şi şi-a tuns capul. Apoi, aruncându-se la pământ, s-a închinat
    21. şi a zis: „Gol am ieşit din pântecele mamei mele şi gol mă voi întoarce în sânul pământului. Domnul a dat şi Domnul a luat – binecuvântat fie Numele Domnului!”
    22. În toate acestea, Iov n-a păcătuit deloc şi n-a vorbit nimic necuviincios împotriva lui Dumnezeu.

    Unii oameni Il vor slavi pe Dumnezeu indiferent de circumstante, asa imi doresc sa fiu si eu, daca va fi cazul vreodata, pentru ca:
    „stim ca toate lucrurile lucreaza impreuna spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu, si anume spre binele celor ce sunt chemati dupa planul Sau. ”

    12. În cei din urmă ani ai săi, Iov a primit de la Domnul mai multe binecuvântări decât primise în cei dintâi. A avut paisprezece mii de oi, şase mii de cămile, o mie de perechi de boi şi o mie de măgăriţe.
    13. A avut şapte fii şi trei fete;
    17. Şi Iov a murit bătrân şi sătul de zile.

    *****************
    Lol, Dumnezeu ii are in vedere si pe copii din Africa. Acei copilasi nu sunt uitati, iar oamenii care ii abuzeaza isi vor primi rasplata. Lacrimile lor vor fi sterse in curand. Semenii lor le fac rau (adica noi), nu Dumnezeu.

    Daca am asculta de Dumnezeu:

    ISAIA 1:17 Invatati-va sa faceti binele, cautati dreptatea, ocrotiti pe cel asuprit, faceti dreptate orfanului, aparati pe vaduva! –

    ISAIA 58
    6 Iată postul plăcut Mie: dezleagă lanţurile răutăţii, deznoadă legăturile robiei, dă drumul celor asupriţi şi rupe orice fel de jug;
    7 împarte-ţi pâinea cu cel flămând şi adu în casa ta pe nenorociţii fără adăpost; dacă vezi pe un om gol, acoperă-l, şi nu întoarce spatele semenului tău.
    8 Atunci lumina ta va răsări ca zorile, şi vindecarea ta va încolţi repede; neprihănirea ta îţi va merge înainte, şi slava Domnului te va însoţi.

    Cauta in viata ta motive de multumire si vei gasi o multime de bucurii pe care Dumnezeu ti le-a facut cu generozitate. Incepe tu sa iti imparti sandvis-ul cu un nenoricit al sortii, sa imparti vorbe bune, sa alini o suferinta, sa iti stapanesti niste insulte. Si „Atunci lumina ta va răsări ca zorile, şi vindecarea ta va încolţi repede; neprihănirea ta îţi va merge înainte, şi slava Domnului te va însoţi.”

    Sper ca nu am scris prea mult si ca am fost clar.

    Cu respect,
    Daniel B

    • Oamenii au inventat conceptele astea si viata dupa moarte vazand ca viata nu pare dreapta. E pentru confortul psihic sa te gandesti ca cei rai isi vor primi pedeapsa si cei in suferinta rasplata. Din pacate nu e nimic care sa ateste asta, e doar un gand care ne face sa ne simtim bine si sa trecem mai increzatori in viata dar atat!!
      Probabil nu vei intelege fiind blocat pe ideea ta fixa, asa ca o las balta.

  12. Darwin nu e satana sau antihristul in persoană!!! asta e curată blasfemie 🙂 e doar un idol, un fel de sfânt părinte al ateilor bine imbibati de sfintele-i doctrine și ale cărui sfinte moaște ar trebui expuse si sărutate de câteva ori pe an de orice ateu cumsecade (și) în mod real (nu numai virtual pe bloguri 🙂 )

    • Darwin nu e idol, e doar un om care a adus omenirii o descoperire stiintifica f mare, acesti oameni inteligenti merita respect infinit mai mult (nu idolatrie ci respect!!) decat vreun popica cu 2 clase.

  13. Lol, putem explora o alta componenta a fiintei umane, si anume setea de dreptate.
    Orice om normal are simtul dreptatii si doreste ca facatorii de rele sa fie pedepsiti, e firesc.

    Simtul moral exista in noi pentru ca a fost sadit de Dumnezeu.

    Intr-o lume fara Dumnezeu este permis orice fara restrictie si fara frica de pedeapsa, pentru ca nimic din ce facem nu poate fi definit ca bun sau rau, pentru ca nu avem nici un standard. ( Asta iti explica si existenta a atat de mult rau in lume, prin faptul ca oamenii Il exclud din viata lor pe Dumnezeu, si suferim cu totii din aceasta cauza. Si nu am mai avea problemele acelea in Africa, stii tu. )

    Mi-ar place insa sa Il ai in vedere pe Dumnezeu ca Judecatorul in fata caruia vom sta in curand si vom da socoteala. Asta de dragul tau, al lui Adi si alte suflete scumpe.

    Cu respect,
    Daniel B

    • Ti-am zis ca n-o sa intelegi, nici nu stiu de ce te mai chinui.
      Simtul ala nu e perfect, deci n-au nicio treaba zeii cu el. Asocierea cu zeii e NUMAI IN MINTEA TA. Daca tu crezi ca fara asocierile astea imaginare oamenii s-ar omori intre ei, ai o problema grava.

  14. „am trecut cu bine prin scoli”
    mai putin la biologie, geografie, fizica, chimie, istorie, logica, stiinte de clasa a 3-a, etc…

  15. Salut,

    Breaking News: oamenii se omoara intre ei, incepand de la Cain.

    Cu scoala m-am descurcat onorabil, nu stralucit recunosc. Mi se spunea „branza buna in burduf de caine”. 🙂

    Este una din urmarile ruperii legaturii cu Dumnezeu. Prin neascultarea lui Adam, a intrat moartea in lume.

    Exista o oarecare frana inca, este vorba de legile Lui Dumnezeu sadite in constiinta noastra, ca este gresit sa furi, sa minti, sa ucizi…. De aceea avem un sistem juridic pentru a pedepsi faradelegile. Sistemul juridic al Lui Dumnezeu este si mai sever: fie si gandul nelalocul lui se considera a fi curvie, fie si ura fata de un om se considera a fi crima.

    Avem nevoie urgenta de iertarea pacatelor. Avem nevoie de Isus Cristos, salvarea noastra.

    Cu respect,
    Daniel B

    • se omoara intre ei rar (raportat la populatie) si dintr-un motiv de obicei important (pentru ei cel putin). nu omoara nimeni fara motiv si sa nu fie considerat psihopat, bolnav psihic. la fel si la celelalte animale. nu e nimic special.

      deci nu mai minti ca in constiinta noastra a sadit un personaj dintr-o carte ceva, ca nu ai dovezi.

      la dumnezeu o parte din legi sunt oricum niste aberatii.

      Cu scoala m-am descurcat onorabil, nu stralucit recunosc.

      onorabil? eu nu te-as fi trecut. nu ai priceput mai nimic.

      • El nu pricepe oricat i-ai explica, e repetitiv si irational… Ii explici ca asocierea cu zeii e in mintea lui, el repeta asocierea. E un caz medical acest Daniel B.

  16. „Intr-o lume fara Dumnezeu este permis orice fara restrictie si fara frica de pedeapsa, pentru ca nimic din ce facem nu poate fi definit ca bun sau rau, pentru ca nu avem nici un standard.”
    Iarasi , again and again , deja m-am saturat de aberatia asta
    ok, nu mai dau exemplu personal, dau exemple statistice, vezi tarile scandinave unde procentul de atei este foartei ridicat , iar nivelul de trai precum si calitatea si siguranta vietii sunt printre primele din lume
    QED

  17. @Daniel B: I call Poe.

    • Nu, e un militant de la uniunea sectelor sau cum se cheama aia.

      • Sure ? really, really sure ?
        Sau… nu s-ar putea sa fie un Poe strecurat discret pe-acolo ?
        Eu cred ca da, ca prea suna a Poe (incepator)

      • Nu pare sa vrea sa fie amuzant, si isi facea si reclama la site-ul lor.
        Sectantii spun o gramada de copilarii, am mai avut experiente. Cand fumeaza iarba lor magica si incep sa-si faca discursul, incep sa semene cu avatarul meu verde. 🙂

  18. Salut,

    Repetitiv da. Fixist, in mod sigur, imi cer chiar si iertare pentru asta.
    Isus Cristos Cel rastignit este viata mea.

    Irational? Hmm, sper ca nu, asa sa imi ajute Dumnezeu.

    Dragi oameni, Dumnezeu exista, EL ESTE.

    Adi, nu mint, spun adevarul pe care il traiesc. Dumnezeul care ne-a creat ne-a lasat destule dovezi(look around), dar mandria noastra de capre raioase cu coada pe sus ne acopera ochii.

    Putina recunostiinta nu strica. Nici din partea Tarilor Scandinave, nici din partea noastra. Ce avem bun sa nu fi primit de la Dumnezeu? Ca sa ne laudam cu aburi.

    Cu respect,
    Daniel B

    • Spaghetti Monster care ne-a creat ne-a lasat destule dovezi(look around), dar mandria noastra de capre raioase cu coada pe sus ne acopera ochii.

      In spitalele de boli psihice sunt tot felul de oameni care traiesc ‘adevaruri’.

  19. Adevarul:
    Ioan 8:46 Cine din voi Ma poate dovedi ca am pacat? Daca spun adevarul, pentru ce nu Ma credeti?
    Ioan 14:6 Isus i-a zis: „Eu sunt Calea, Adevarul si Viata. Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine.

    Gasim in spitalele de nebuni Napoleoni, Isusi, Ludovici……
    Avem in Biblie mult exemple de oameni posedati de demoni, cu mintea ratacita. Desi poate nu avem contact cu aceasta cruda realitate, dupa cum ai spus si tu, spitalele de nebuni sunt pline, din pacate.

    Einstein a spus ca desi are o minte limitata, armonia uimitoare a cosmosului il conduce spre concluzia evidenta ca exista Dumnezeu.

    Ca sa imi pastrez mintea sanatoasa si sa fiu sigur ca imi construiesc casa pe stanca si nu pe nisip, voi merge intodeauna la Cuvintele Lui Dumnezeu din Biblie. Dumnezeu are intotdeauna dreptate, fie ca ne place fie ca nu.

    Marcu 5:15
    Au venit la Isus, si iata pe cel ce fusese indracit si avusese legiunea de draci, sezand jos imbracat si intreg la minte.

    Exact de asta avem si noi nevoie, sa fim intregi la minte. Locul cel mai potrivit este la picioarele Lui Isus.

    • sa te crezi un personaj imaginar nu e chiar atat departe cu a crede in el. biblia zice ca biblia are dreptate, mare noutate!
      Einstein era ateu, in cel mai rau caz panteist de ochii lumii.

  20. dom’le da’ voi nu puteti argumenta singuri nimic? fara citate din biblie se pare ca va cam lipsesc cuvintele
    si lasati-l naibii pe Einstein , ca era ateu , nu i mai puneti in gura cuvinte care nu-i apartin, dar se pare ca nu gasiti nici un crestinopat celebru…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

