Pilda lui Iisus

Era odata Iisus dimpreuna cu apostolii Sai in numar de doisprezece. Si Iuda Iscarioteanul ii zice:

„Doamne, Tu esti cel mai mare dintre toti cei mari. Spune-ne, dar, noua, carele dintre noi este cel mai vrednic de imparatia Cerurilor?”

Iisus: „Adevarat va zic eu voua, grea alegere mi-ai adus in fata, Iudo. Iata, acela care izbandeste a ma multumi mai abitir, acela este mai vrednic de a sade in fata Tatalui Meu.” Si ii asteapta pe fiecare.

Bartolomeu: „Iti ofer ulciorul meu de vin de hruba, de la Ierusalim, de la palatul lui Polimius, ascuns de strajeri la poalele zidurilor.”

Iisus: „Mult imi place mie vinul, Bartolomeule, dar iata, misiunea mea este sfanta pe acest pamant, iar licoarea nu imi face bine.”

Filip: „Iti incredintez tie, Doamne, cincizeci si sase de pesti de la Betsaida, intru slava Ta.”

Iisus: „Cum am prefacut apa in vin, asemenea am prefacut si pestii din plasele tale. Nu se cuvine sa-mi dati ceea ce eu deja v-am creat.”

Matei: „Iata, iti dau tie pe femeia mea, sa te indeletnicesti cu formele dansei si sa stapanesti asupra ei, ea sa se invete in liniste, cu toata ascultarea, si sa se unga pe cap cu pildele tale.

Iisus: „Cuvintele tale intelepte sunt, caci adevarat am zis, femeile sa se supuna barbatilor lor ca Domnului, adica Mie, dar necurate sunt in acelasi timp, caci Dumnezeu nu cunoaste tentatia pacatului.”

Si tot asa continua ei pana ajung la ultimul.

Andrei: „Iti dau, Doamne, cel mai ortodox tinut din lume de peste douazeci de veacuri, un tinut mandru si trainic, cu oameni buni si cu frica de Tine, oameni care ne vor pupa si ne vor linge si la atatea vremuri dupa ce noi nu vom mai fi. Eu pe aceea o voi apostoli si o voi face regatul Tau cu care sa te mandresti spre toate zarile”.

Iisus: „Bastionul Adevarului si perla credintei drepte acela va fi, iar tinutul va fi unul dintr-o mie, urmasul Tarii Sfinte a lui Dumnezeu, in care temple ale Domnului multe se vor construi din avutia mica a oamenilor, aceea va fi mandria Mea.”

3 comentarii

  1. Si -evident- facutu-s-a voia Domnului… Acum si pururea si-n vecii vecilor, Amin !!!!!!!!!!!!!!!
    Aliluiaaaaaaaaaaaaaaaaa……….

    • Voi fanii Albei k Zapada vorbiti?Mai gasiti-va altceva de lucru nu mai pierdeti vremea si faceti ceva util!

  2. imi place aceasta povestire e foarte faina :*:*:*


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

