Madalina Manole posedata

Iata un exemplu ce a inspaimantat mandra noastra tara crestin-ortodoxa. Un exemplu de fetita credincioasa posedata. Pentru a-i testa credinta, Dumnezeu si-a zis sa o incerce la diverse nenorociri: blesteme de la diavol, cancer, tulburari psihice si alte cele. Totul se parea ca merge bine deoarece relele nu o lasau iar ea era pioasa si mergea la biserica si la cabinetele de bioenergie, feng shui, cristale vii si cartomantie ca orice roman cu credinta in cele sfinte. Stirile PRO TV ne informeaza:

Madalina Manole a trecut prima data pragul bisericii Zlatari in urma cu o luna. Este locul in care se afla moastele, mai precis mana Sfantului Ciprian despre care se spune ca, inainte de a fi crestin, a fost un mare si puternic vrajitor.

Noi crestinii cunoastem multe despre vraji si vrajitori. Chiar si Biblia ne povesteste despre ei, iar romanii, popor religios, sunt profund intelepti legat de acest aspect:

Cei care vin la biserica Zlatari se roaga pentru dezlegarea de vraji si blesteme. In fiecare miercuri si vineri este coada la racla in care se afla mana Sfantului Ciprian.

Bioenergoterapeutii sunt doctori renumiti pentru onestitatea lor, care se pot ocupa oricand de probleme fundamentale ale omului:

Se pare ca artista era preocupata de subiectul vraji si blesteme inca din 2003. Atunci s-a intalnit cu un bioenergoterapeut, caruia i-a pus unele intrebari.

„Ce e un blestem, cum poate sa actioneze un blestem, care e forta, cum poate fi contracarata. In plus, dorea sa stie cum sa anihileze un blestem, un blestem facut de o femeie”, povesteste Lucian Iordanescu.

Aflam de aici ca diavolul s-a infruptat din fata cu parul de foc si a intrat in dansa nu o data, nu de doua ori, ci de mai multe ori. Probabil de sase sute saizeci si sase de ori. Totusi, nu bioenergeticienii au fost singurii care au ajutat-o sa treaca prin momente grele:

La a treia vizita, Madalina a discutat totusi cu preotul. Acesta si-a dat seama ca artista era framantata de o mare durere si a rugat-o sa vina saptamana urmatoare si sa discute – voia sa-i aduca liniste Madalinei, insa ea nu a venit la intalnirea stabilita. Cateva zile mai tarziu, parintele afla, ca noi toti, ca Madalina Manole a hotarat sa se sinucida.

Dumnezeu a incercat-o pe cunoscuta cantareata sa vada cum mai sta ea cu credinta daca o supune la diverse probe. Cu toate ca femeia a dovedit credinta in toate lucrurile posibile de pe lumea aceasta, ea nu a trecut proba evitarii tentatiei de a se sinucide. Omul oricate rele, torturi si calamitati ar intalni, el trebuie sa le indure sarguincios si sa nu-si ia singur viata. Orice nenorocire ar fi trimis Dumnezeu pe umerii Madalinei Manole, femeia pacatoasa va plati insutit in Iad. Pentru pacatul ei, nu se va bucura niciodata de fericire. Dumnezeu ne iubeste cel mai mult si ne vrea binele, cu conditia sa-i respectam poruncile.

5 comentarii

  1. http://www.***.blogspot.com/

    Edited by Nastafavrie
    Daca imi spui de ce as pastra adresa aici o pun la loc. E un blog aproape gol.

  2. Pana acum, pentru moartea Madalinei au fost invinuiti sotul, parintii, soacra , medicii, bioterapeutii , comisionarii si vanzatorii de furadan si Madalina insasi .Sunt foarte curioasa sa stiu cum veti accepta o alta varianta a sinuciderii si o alta abordare : Am trecut prin doua valuri facute de gandul sinuciderii. Medicii numesc sinuciderea – o boala ,iar preotii – un pacat( fiecare cu profesia si interesele lor ) Eu gasesc pentru sinucidere alte caracteristici si alte cauze greu de descoperit : a) un gand care ,daca a prins radacini ,nu mai poate fi scos decat cu tot cu creier ; b) o cale de iesire dintr- un impas datorat depresiei sau unei stari aproape imposibil de suportat ; C) O influenta malefica a preotilor ! Cu aproape 20 de ani in urma aveam sentimentul unei vraji facute asupra mea de catre o vecina.Viata era plina de incidente , de impilari , de minciuni , de furturi, de boli , de semne de vraja etc. Am apelat la preot si biserica asa cum a facut-o Madalina , Irina de la Tanacu si asa cum procedeaza toata lumea in astfel de situatii .Mi-am procurat icoana si crucita pastrata in altar de biserica . Tineam post si mergeam la biserica si de doua ori pe saptamana unde nu mergeau decat babutele de 80 de ani .Lucrurile mergeau tot mai rau . Aproape ca nu mai eram crezuta de nimeni ; toti credeau ca eu sunt Raul ……. Intr-o zi de Sanzaiene , cand Cerurile se deschid Ratiunii , mi-am facut bilantul celor 6 ani de vraji dar si de rugaciuni . Bilantul facut de Ratiune a fost cutremurator : vrajile se manifestau mai puternic cand aveam asupra mea icoana, crucea si apa sfintita .NU AM EZITAT NICI O CLIPA! – am calcat in picioare crucea si icoana pastrate in biserica ani de zile.Am simtit o schimbare ca de la Cer la Pamant .Am avut sentimentul ca sunt alta . Din acea zi vrajile nu s-au mai manifestat. Cu toate acestea , am luat hotararea sa vand apartamentul ( din Fagaras ) si sa plec oriunde .Peste doi sau trei ani am mers la o biserica catolica ( incredibil si paradoxal ) despre care mi s-a spus ca este foarte puternica .Aveam in gand ideia sinuciderii.Preotul , fara ca sa ma confesez , mi-a spus urmatoarele : ” In Franta , o femeie se ruga la toate bisericile sa- i ierte pacatul de sinucidere al barbatului ei .Ajunsa la un schit, un calugar i-a iesit inainte si , fara a se confesa i-a vorbit : pune un buchet de flori la icoana Sfintei Marii si pacatul va fi iertat” …………………si nu m-am sinucis pentru a nu da satisfactie dusmanilor, dar am invatat sa gandesc si sa intuiesc cine si ce este Biserica crestina ; o sinistra farsa, o eroare , o minciuna bimilenara , o Cutie a Pandorei .Revoltele si razboaiele se aprind de rugaciunile preotilor si oamenilor. Mesajul Bibliei crestine : Purtati jugul meu ca-i bun si povara mea ca-i dulce .Nu vreti ?!..I-au viia si o dau la altii iar pe voi va alung…….Si i-a alungat , i-a impilat, i-a ucis si i-a masacrat pe toti cei ce nu cred in El : evrei, pagani, atei , maiasi

    • Nu exista (dumne)zei asa cum nu exista nici vraji, fantome, energii voodoo, blesteme. Gandirea superstitioasa si efectul placebo intiparit in minte te poate face sa crezi multe lucruri, sa asociezi mere cu pere. Vorba cuiva, cand tii in mana un ciocan vezi numai cuie. Lasa supranaturalul deoparte, incearca sa gandesti rational si va fi mai bine.
      Problema e ca, in ambele cazuri, ambele categorii de sarlatani –atat preotii cat si pseudosavantii bioenergo-psiho-etc– in loc sa nege produsul fictiunii (vrajile), ei incearca sa te faca sa lupti cu ele; de fapt sa lupti cu ceva imaginar, confirmandu-ti si mai tare temerile nefondate.
      Ajutorul real ar fi fost daca cineva te-ar fi facut sa intelegi ca nu exista asa ceva si ca iti poti continua viata fara sa te gandesti la cai verzi pe pereti. Nu exista nicio dovada stiintifica pentru aceste elemente care tin de mitologie, si de credinta.

  3. Un foarte bun prieten de-al meu, un barbat tanar, plin de voie buna si in putere, si-a pus capat zilelor acum ceva timp. Este o tragedie. Suntem niste fiinte destul de fragile. Viata pe acest pamant dureaza foarte putin. Ce ne asteapta dincolo?

  4. GANDIREA POZITIVA ESTE SECRETUL DE A TRECE PESTE NECAZURI…SA VIZUALIZEZI SUCCESUL SI NU CONTRARUL..SA AI PUTEREA DE A TRECE PESTE NECAZURI CHIAR DACA ESTE F.F.F. DUREROS SA FI PUTERNIC PSIHIC SI MORAL


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

