Probabilitati post-hoc

Astazi am sa va demonstrez matematic ca Dumnezeu exista. Ateilor, fiti pe faza.

Pe Pamant sunt, sa presupunem, in jur de 3 miliarde de case, in principiu una pentru fiecare familie. Probabilitatea ca tu sa nimeresti sa te nasti si sa locuiesti acolo unde locuiesti acum este infima, de 1 la 3 miliarde. Nu ar fi extrem de improbabil ca asa ceva sa se intample de la sine, fara existenta unui Creator? 🙂

Astfel de exemple se pot da la infinit, bazate pe evenimente deja intamplate, Dumnezeu aflandu-se mereu in miezul concluziei. Nu e logic ca El sa existe?

4 comentarii

  1. de fapt probabilitatea e de 1 la 1 daca te-ai nascut deja. Asta pentru ca am citit postarea ta, deci cu siguranta m-am nascut.

    • Stiinta spune asa, dar daca ne gandim mai bine, ne-am da seama ca nu puteam locui in locuinta actuala decat printr-o minune Dumnezeiasca.

  2. Exista un simbure dracesc in umila mea indoiala. Pleaca de la premisa implicita ca toti locuitorii ar fi credinciosi.

  3. Dumnezeu e Taina prin excelenta. Astfel de demonstratii nu demonstreaza nimic, sunt simple jocuri mintale.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

