Comportament crestin-ortodox

Pentru a fi placuti Domnului, chiar si in calitate de furnicute umile si slujitoare, create pentru venerarea Lui, musai este sa ne imbracam adecvat.

Ce inseamna adecvat? Inseamna sa nu te imbraci extravagant, sa nu porti culori stralucitoare, sa nu poarte femeia pantaloni sau barbatul fusta (exceptie fac preotii si calugarii), sa nu porti insemne sataniste, eretice, insemnele unor publicatii imorale precum iepurasul Playboy, sau Sex’N’Roll, toate acestea sunt interzise deoarece spurca mintea crestina si instiga la pacat. Astfel de comportamente sataniste ar trebui interzise prin lege.

Mai bine donati banii economisiti bisericii, asa sa va ajute Dumnezeu, poate mai castigati puncte in cursa pentru Rai, acolo unde Acesta va asteapta sa-L venerati in palatul Lui de clestar.

Dar mai bine il las pe domnul atotbine indoctrinat de pe moldovacrestina.net sa ne spuna mai bine pataniile dansului:

Astăzi când ne aflam cu soţia şi cu prietenii la galeria de artă care este alături cu Sala de Orgă, am văzut cum se apropie o fată cu o faţă blândă şi care era şi frumos îmbrăcată, cu excepţia unui singur lucru – pe maioul ei era scris „SEX N’ROLL”. Toată lumea privea la inscripţie, dar, se pare că, ea nu dorea să atragă atenţie la aceasta. Am hotărât atunci să mă apropii şi să-i dau un sfat bun ca şi la o fiică. Am întrebat-o pentru început cum îi este numele la ce m-a întrebat şi ea de ce îmi trebuie să ştiu numele ei pentru că aşa, pur şi simplu, nu vrea nimeni să afle numele cuiva. I-am spus atunci că faţa ei blândă şi cuminte nu se potriveşte nicicum cu maioul pe care îl poartă. Mi-a spus că i-au mai zis şi alţii, şi a plecat.

Mai înainte a fost nevoie să discut şi cu o fată din biserică, pe care am văzut-o odată că purta o curea pe care era desenat capul de iepure care este simbolul celor de la revista imorala PlayBoy. M-am apropiat de fata din biserică şi i-am spus că nu este bine să poarte haine sau lucruri cu astfel de simboluri, pentru că ele transmit oamenilor din jurul nostru un mesaj greşit despre identitatea noastră.

Îmi mai amintesc cum odată, la o tabără de tineri, am văzut pe adolescentă cu un maiou negru pe care era scris „I am a whore” care în traducere înseamnă „Sunt o desfrânată”. Am rugat pe cineva din doamne să se apropie să-i explice fetei ce este scris ca să schimbe haina, dar, spre marea noastră uimite, fata n-a cunoscut ce este scris, dar şi când a aflat, îi plăcea atât de tare maioul încât nicicum nu dorea să se lase de el şi nu-i păsa de mesajul pe care îl transmitea.

9 comentarii

  1. In loc sa cereti bani de la oameni mai bine cititi Sfinta Scriptura si invatati principiile lui Dumnezeu, nu scrierile oamenilor. Ca sa ajungi in rai nu trebuie sa dai bani si sa cistigi puncte. Unde scrie asa ceva in Scriptura?

    • Donand bisericii, ii ajuti si pe reprezentantii Domnului, precum si pe casa Acestuia. Din banii romanilor se ridica astfel si Catedrala Mantuirii Neamului, prin buget de la stat de peste 1 miliard de euro. Dormi linistita, statul si biserica vegheaza asupra ta, tu trebuie doar sa donezi.

  2. Sa dorm linistita ca biserica si statul vegheaza asupra mea? Asta este un cosmar adevarat! De ce ar veghea? Cu ce scop? Ce treaba au e sa vegheze asupra mea? Poate instaleaza si microfoane in casa, ca sa fie siguri ca nu vorbesc nimic rau despre ei, nu?

    Poate ca pe dvs nu va deranjeaza ce face biserica cu banii romanilor, dar pe mine ma deranjeaza. Mai ales cind cei in sutana invata oamenii numai minciuni care nici macar nu sint in Scriptura!

  3. Vegheaza si iau bani cu scopul unei mai bune indoctrinari a oamenilor. Dar indoctrinarea crestina este benefica, deoarece reprezinta calea cea Adevarata. Iti recomand sa citesti si celelalte articole ale mele ca sa-ti dai seama de Adevar.

  4. Da, am citit. Va bateti joc de tot si de toate. Super, ce sa zic?

    • Eu doar propovaduiesc invataturile cele Adevarate.
      Biserica, in parteneriat cu statul, indoctrineaza copiii inca de mici, intru dreapta credinta. Eu de ce n-as face-o mai tarziu?

  5. la misto. care sint invataturile alea adevarate. vre-un link?

    • Vezi cate citate din Biblie am dat si o sa mai dau, in legatura cu care imi scriu si o buna parte din articole.
      Biblia nu e scrisa la misto, chiar daca scrie ca Iisus mergea pe apa si ca Dumnezeu ne porunceste sa omoram pe pacatosi cu pietre, sa le ardem satele, ca femeia este inferioara barbatului, ca au existat balauri, dragoni si uriasi, si ca lumea are cateva mii de ani si ca soarele si luna au fost create dupa crearea copacilor. Repet: ea pare scrisa la misto dar nu este, caci este scrisa de Dumnezeu.

      Crestinul trebuie sa creada toate acestea, caci sunt Cuvantul Domnului, el trebuie sa creada si sa nu judece.

  6. aaa nea naeee sati` expilc ceva:in primu rand pr5eacuviosii preoti nar trebui sa ceara bani enoriasilor k ei tre sa slujaesca pe dumnezeu nu sa ii keleasca de bani pe oameni si „i`m a whore” inseamna „snt o tarfa”,nu „snt o desfranata”kre in traducere practic e ac cacat dar indirect.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

