Zeitgeist

In campania lor marsava de indoctrinare ateista, satanistii au mai venit cu o gaselnita necurata. Am descoperit de curand un documentar despre care mi-a spus un consatean ca este preasfant, despre Biserica si crestinism. Mare mi-a fost bucuria la auzul vorbelor acestea si imediat am fugit la gospodarie sa-l downloadez de pe ODC (stiu, este ilegal, dar moral).

Cand ii dau play, incepe unul sa-L ia in deradere pe Dumnezeu (dupa voce parea foarte gras, deci sigur nu tinea post). Ce mi-ai spus vecine sa vad, spurca-ti-as familia si neamul tau de satanisti, ai facut misto de mine!

Calauzit parca de o forta necurata, las asa-zisul documentar sa ruleze. Incepe sa-mi insire chestii complet ilogice despre alti sfinti pagani, (chipurile) mai anteriori decat venirea Mantuitorului nostru Iisus Hristos pe Pamant… Niste prostii. Explicatiile sunt multiple: fie Satana s-a intors in veacurile dinainte sub diverse chipuri pentru a sminti mintea omeneasca (ceea ce mi se pare credibil), fie s-au nascut diverse mituri care prooroceau venirea Domnului.

Orice varianta este posibila atata timp cat nu pune la indoiala existenta lui Dumnezeu. Caci daca o pune, este vai si amar de funduletul vostru obraznic ca ati putut sa credeti asa ceva.

Mi-a mai spus domnul vecin niste nume de alte documentare – The God Who Wasn’t There (nu stiu ce inseamna), si alte prostii, dar nici gand sa mai pun mana pe asemenea erezii. Prefer sa-mi activez scutul anti-ignorantei si sa ma concentrez pe lucruri serioase.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

